Palvelut

Perushammashoito

Hammastarkastus Helsinki

Hammastarkastus

Säännöllinen hammastarkastus ja oikein toteutettu kotihoito ovat suun terveyden perusta. Varmistumme suun ja hampaiden terveydestä ja huomaamme reiänalut, tulehdukset ja muut hoitoa vaativat asiat hyvissä ajoin.

Hammaskiven poisto Helsinki

Hammaskiven poisto

Hammaskivi on kivettynyttä plakkia, joka altistaa ieatulehduksille ja hampaan kiinnityskudossairauden eli parodontiitin puhkeamiselle.

Soodapuhdistus Helsinki

Soodapuhdistus

Soodapuhdistus poistaa tehokkaasti hampaiden värjäymät. Soodapuhdistuksesta kannattaa erityisesti kysyä hammaskiven poiston yhteydessä!

Hampaan paikkaus Helsinki

Paikkaus

Jos hampaassa on hammasluuhun asti edennyt vaurio, se täytyy paikata. Paikalla voidaan korjata myös kulumia tai lohkeamia.

Hampaan poisto

Hammas poistetaan, jos reikiintyminen tai kiinnityskudoksen tulehdus on edennyt pitkälle.

Juurihoito Helsinki

Juurihoito

Hampaan kovan kuoren sisällä on pehmeä ydin, jossa sijaitsevat verisuonet ja hermot. Esimerkiksi trauma tai syvälle edenneen karieksen bakteerit voivat vaurioittaa ydintä.

Esteettinen hammashoito

Hammaspaiden valkaisu Helsinki

Hampaiden valkaisu

Vastaanotolla suoritettavalla valkaisulla saat kauniit, tasaisen valkoiset hampaat turvallisesti.

Hammaslaminaatit ja kruunut Helsinki

Laminaatit ja kruunut

Hammaslaminaatit ovat hampaan ulkopinnalle valmistettuja keraamisia kuoria. Hammaskruunuilla korvataan suurempi osa hampaasta.

Esteettiset kerrostusmuovit Helsinki

Esteettiset kerrostusmuovit

Kerrostusmuoveilla voidaan korjata hampaan muotoa ja väriä vahingoittamatta omaa hammaskudosta.

Erikoishammashoito ja muut hoidot

Oikomishoito Helsinki

Oikomishoito

Suorat hampaat vaivattomasti – lapsena kuin aikuisiällä. Oikomisasiantuntijamme hallitsevat useita menetelmiä näkymättömästä kalvo-oikomisesta moderneihin hammasrautoihin. Löydetään yhdessä sinulle sopivin hoito.

Hammasimplantti Helsinki

Hammasimplantit

Hammasimplantilla voidaan korvata pahasti vaurioitunut hammasjuurta myöten. Implantti porataan leukaluuhun, jossa sen annetaan luutua 3-6kk. Tämän jälkeen päälle asennetaan kruunu, jonka myötä hoito on valmis.

Iensairaudet Helsinki

Iensairaudet

Suun terveys vaikuttaa merkittävästi ihmisen yleisterveyteen. Vaikka hammaskaries eli hampaiden reikiintyminen onkin vähentynyt, ientulehdus ja hampaiden kiinnitystä leukaluuhun tuhoava parodontiitti ovat yhä yleisiä.

Botuliinihoidot

Tarjoamme botuliinihoitoja migreenin ja narskuttelun (bruksismin) hoitoon, sekä esteettisistä syistä.

Suu- ja leukakirurgia Helsinki

Kirurgia

Suu- ja leukakirurgialla tarkoitetaan purentaelimen ja siihen liittyvien kudosten sairauksien, tapaturmien ja puutosten diagnostiikkaa sekä niiden kirurgista ja muuta hoitoa.

Invisalign-oikomishoito Helsinki

Invisalign

Suosituin oikomishoitomme on Invisalign. Täältä löydät Invisalignista kattavan tietopaketin!